Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Minder tijd besteden aan registreren, en meer tijd aan patiëntenzorg

Registraties

Landelijke kwaliteitsregistraties. Complicatieregistraties. Implantatenregisters. Noem maar op. Er moeten enorm veel gegevens vastgelegd worden wat zorgt voor enorme registratiedruk. Het Zorgplatform maakt registreren eenvoudiger. En geeft je onmisbare informatie om de kwaliteit van zorg te verbeteren.

 

  • Registratielast verminderen
  • Kwaliteitsinformatie voor betere zorg
  • Data veilig aanleveren voor registratie
  • Eigen prestaties met de keten vergelijken
  • Voor een vast bedrag per maand

Registratielast verminderen 

Eenvoudiger registreren en kwaliteitsinformatie naar boven halen begint met het samenbrengen van gegevens die er al zijn. In registratiesystemen, elektronisch patiëntendossiers (EPD) en planningssystemen. De Datahub in het Zorgplatform brengt alle gegevens slim bij elkaar en stuurt één datastroom veilig naar de registratiedatabase in het Zorgplatform.

Het Zorgplatform maakt registraties eenvoudiger. Door data die er al is slim samen te brengen, te controleren op volledigheid en kwaliteit en beschikbaar te stellen. Voor analyses en rapportages. En voor automatische aanlevering aan ziekenhuizen en registers zoals de Nederlandse Hart Registratie. Zo helpt het Zorgplatform registratieproblematiek uit de wereld. En kom je de wettelijke afspraken over het eenduidig registreren en vastleggen van gegevens voor uitwisseling meteen na.

 

  • Tijd besparen, zonder extra registratielast
  • Slim gegevens koppelen en ontsluiten
  • Alle data op één plek
  • Data veilig aanleveren en uitwisselen
  • Voldoen aan wettelijke registratieverplichting

 

Kwaliteitsinformatie voor betere zorg 

Staat alle data in de registratiedatabase? Dan kan je de gegevens voor je laten werken. Analyses en rapportages maken en informatie in de keten delen. Het Zorgplatform beschikt standaard over Dundas BI. Een krachtige analyse- en presentatieomgeving die data vertaalt naar heldere visuele thermometers. Altijd en overal op een pc, smartphone en tablet te bekijken.

Je maakt rapportages en dashboards makkelijk zelf. Het geeft je betekenisvolle informatie om te zien hoe je presteert in vergelijking met anderen door jouw resultaten met de zorgketen te delen. En misschien wil je Patient Reported Outcome Measures (PROMs) inzetten voor analyses en rapportages? Het Zorgplatform voorziet met een optionele module in het hele proces.

 

  •  Altijd en overal actuele kwaliteitsinformatie
  • Direct data analyseren en presenteren
  • Bibliotheek met kant-en-klare dashboards
  • Eigen prestaties met de keten vergelijken
  • Makkelijk online PROMs inzetten

 

Data veilig aanleveren voor registratie

Het Zorgplatform voor Registraties is een geautomatiseerde omgeving waarin jij en wij met privacygevoelige gegevens werken. Dan weegt informatiebeveiliging terecht zwaar. Maar dat betekent niet dat we de data niet kunnen gebruiken voor betere zorg. We moeten ons alleen houden aan de wetten en regels die daarvoor gelden. Wij zijn ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. En met ZorgTTP zorgen we ervoor dat aanbieders en vragers van privacygevoelige data veilig (versleutelde) gegevens via het Zorgplatform kunnen uitwisselen.

 

Eigen prestaties met de keten vergelijken 

Met registraties maken we de kwaliteit van zorgverlening in Nederland transparant. Maar gegevens vastleggen kost ongelofelijk veel tijd en lijkt wel een doel op zich. We dat het registreren van kwaliteitsgegevens pas zin heeft als ziekenhuizen, specialisten en brancheorganisaties in de zorg kunnen zien hoe het staat met de kwaliteit van zorgverlening en prestaties onderling kunnen vergelijken. Het Zorgplatform beschikt over slimme methodieken om registratiegegevens uit te breiden en verrijken met meer data uit de zorgketen. Om de uitkomst van je werk te verbeteren en van elkaar te leren. Het Zorgplatform laat data écht werken voor betere zorg.

Je registreert niet omdat één iemand erom vraagt. Het Zorgplatform ontsluit alle databronnen die je nodig hebt. En maakt het eenvoudig om kwaliteitsgegevens met zorginhoudelijke registraties en ziekenhuizen te delen. Natuurlijk alleen als zij daar recht op hebben. We snappen dat er dan veel koppelingen gemaakt moeten worden. Bijvoorbeeld met het DHD, DICA of Desan. We weten hoe dat werkt, en precies wat er bij komt kijken.

 

Voor een vast bedrag per maand

Voor een vast bedrag per maand eenvoudiger registreren, werken met betrouwbare kwaliteitsinformatie en prestaties vergelijken. Zonder extra te investeren in software, systemen en lange IT-trajecten. Zonder je zorgen te maken over veiligheid en technisch beheer. En altijd kunnen rekenen op de laatste technologie en de deskundige ondersteuning van ons team bij vragen of problemen.

We willen data écht voor je laten werken, zonder je zorgen te maken over wat er allemaal bij komt kijken. Ons abonnement geeft je optimaal grip op registreren en betrouwbare kwaliteitsinformatie. Zonder extra te investeren in software, hardware en lange IT-trajecten. Voor een vast bedrag per maand heb je altijd en overal toegang tot jouw informatie. Voor de rest zorgen wij.

 

  • Overal en altijd actuele kwaliteitsinformatie
  • Kant-en-klare interactieve Dundas BI dashboards
  • Alle data non-stop beheerd en gemonitord
  • Deskundig advies en support
Wat een waardering hebben wij voor alle zorgverleners die nu zo ongelooflijk onmisbaar zijn. Wat heeft Nederland jullie hard nodig! Dank jullie allemaal.

En om eraan bij te dragen dat support aan zorginstellingen goed doorloopt, hebben wij vroeg maatregelen genomen om verspreiding tegen te gaan en er zeker van te zijn dat onze mensen jullie mensen goed kunnen blijven steunen. Wij zijn allemaal beschikbaar vanuit huis en steunen jullie door dik en dun.  Onze helpdesk medewerkers en consultants staan voor u klaar.

We zijn normaal bereikbaar op 070-3570800

Lees meer

Wij zijn natuurlijk ook gewoon aan het werk om onze klanten te ondersteunen. Iedereen werkt thuis en afspraken doen we telefonisch om met videoverbinding. We zijn normaal bereikbaar op 070 357 0800.