Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Medewerker Servicedesk – Kinderopvang

Medewerker Servicedesk – Kinderopvang

Sta jij daarnaast altijd klaar om klanten op de best mogelijke manier te woord te staan? Dan ben jij diegene naar wie wij op zoek zijn!

Wie zijn wij?
Binnen de kinderopvang moeten kinderen en hun ouders blindelings kunnen vertrouwen op goede opvang. Op elk uur van de dag, op elke groep, ook als de vaste begeleiding onverwacht afwezig is. Hierin wordt een gespecialiseerd planningsysteem speciaal ontwikkeld voor de Kinderopvang aangeboden met als doel om ouders, de locaties en het kantoor nog beter met elkaar te verbinden waardoor er slimmer, leuker en eenvoudiger samengewerkt kan worden.

SDB Groep biedt naast oplossingen voor de kinderopvang een totaaloplossing in de vorm van een zorgsuite: geïntegreerde oplossingen volledig in de cloud en speciaal ontwikkeld voor de zorgsector op het gebied van Salaris en HR, Planning, een Elektronisch Cliënten Dossier, Leren & Ontwikkelen en Analytics.

Door onze specifieke focus op de zorg, gecombineerd met onze innovatieve software waarin de cliënt en de medewerker centraal staan en ons brede aanbod van oplossingen en diensten, zijn wij voor zorginstellingen een partner die weet waar het echt om gaat in de zorg… Het geven van de beste zorg aan de cliënt!

Wat ga je doen?
Als Medewerker Servicedesk ben je een ambitieus, leergierig, creatief en een positief ingesteld persoon. En als onderdeel van het team proberen jullie klanten te ondersteunen bij het gebruik van onze software. Je zorgt er hierbij voor dat de klant zo veel mogelijk handvaten krijgt.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen en het bieden van advies en ondersteuning. Je blijft hierbij proactief in contact met de klant en houdt hierbij zicht op relevante organisatieontwikkelingen. Je behoudt nauw contact met de klant voor het ophalen van input voor de (door)ontwikkeling van onze software. Als onderdeel van het team deel je zowel successen als leermomenten met elkaar om zo te blijven ontwikkelen. 

Wie ben jij?

Je bent professioneel en de klant staat bij jou altijd op nummer 1;
Je hebt een sterk sociaal en empathisch vermogen;
Je werkt proactief en bent zeer probleemoplossend;
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau;
Je houdt er van om samen te werken in een informele en stimulerende werkomgeving;
En je hebt uiteraard affiniteit met software en kinderopvang.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een interessante en uitdagende functie als Medewerker Servicedesk bij een van de meest innovatieve spelers in de kinderopvang. Een omgeving waarin je met jouw daadkracht bijdraagt aan de beste producten, in lijn met onze visie. En hierbij bieden wij jou goede performance based arbeidsvoorwaarden tussen de €2.000 – €4.000 op basis van jouw situatie. Daarnaast kom je te werken in een hybride omgeving (thuis werken, op locatie meeten), met voldoende doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Interesse?
Jij bent wie je bent en iedereen is anders, dat is juist zo mooi. Solliciteer daarom op jouw manier… Dat kan door bijvoorbeeld een video of elevator pitch te sturen als sollicitatie. Natuurlijk mag je ook solliciteren door jouw CV en motivatie voor deze functie via onderstaande button of via HR@SDBGroep.nl toe te sturen. Doe het vooral op jouw manier!

Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Silke Wigbold (HR Medewerker) via 088 38 88 300.
‘Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld’