Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support Consultant

Support Consultant (32-40 uur)

Voor onze Support afdeling zoeken wij een klantgerichte enthousiaste nieuwe collega die ons team komt versterken. Dit betreft in eerste instantie support op het Elektronisch Cliënten Dossier.

 

Wie zijn wij? 

SDB Groep biedt geïntegreerde oplossingen op het gebied van Salaris en HR, Planning, een Elektronisch Cliënten Dossier en Analytics, volledig in de cloud en speciaal ontwikkeld voor de zorgsector.

 

Door onze specifieke focus op de zorg, gecombineerd met onze innovatieve software waarin de cliënt en de medewerker centraal staan en ons brede aanbod van oplossingen en diensten, bieden wij zorginstellingen een partner die weet waar het echt om gaat in de zorg… Het geven van de beste zorg aan de cliënt!

 

Wat ga je doen?

De Support Consultant staat dagelijks in contact met onze klanten om het gebruik van onze producten te optimaliseren. Als Support Consultant bij SDB Groep ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over onze software. Het beantwoorden van vragen gebeurt zowel schriftelijk als telefonisch.  Je probeert onze klanten zo goed mogelijk te helpen bij het gebruik van onze software, zodat dit optimaal aansluit bij hun situatie en organisatie. Hiervoor heb je applicatie beheerders en eindgebruikers van alle soorten en maten aan de lijn.

 

Omdat iedere klant anders is ben je altijd op zoek naar de oplossing die het beste past bij de klant. Hiervoor gebruik je je eigen creativiteit en oplossingsvermogen en natuurlijk de kennis en vaardigheden van je teamgenoten. Met het Supportteam vervul je een spilfunctie tussen onze klant en de ontwikkel afdeling. Op de Supportafdeling krijg je de kans veel te leren en brede ervaring op te doen van alle facetten van een software organisatie.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt zeer goede communicatieve vaardigheden en je servicegerichte instelling zit diep in je DNA ingebed;
  • Je kunt snel schakelen en houdt van samenwerken;
  • Je denkt elke dag mee onze software en dienstverlening nog verder te verbeteren door signalen op te vangen en door te geven;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en enige ervaring op een helpdesk of supportafdeling is een voordeel;
  • Je hebt uiteraard veel affiniteit met software, maar ook met de zorgsector.

 

Wat bieden wij jou?

Wij bieden je een uitdagende functie als Support Consultant bij een van de meest innovatieve spelers in de zorg. Een omgeving waarin je met jouw daadkracht bijdraagt aan de beste zorg, in lijn met onze visie. Wij bieden je een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband, en hierbij bieden wij jou goede performance based arbeidsvoorwaarden. Vanuit onze Support afdeling zijn er goede doorgroei mogelijkheden naar andere functies binnen onze organisatie.

Reageren?

Graag ontvangen we jouw CV en motivatie voor deze functie via onderstaande button of via HR@SDBGroep.nl! Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Silke Wigbold (HR Medewerker) via 070-3570800.

Solliciteren
SDB Groep neemt CSS over en lanceert de SDB Academy

Een paar maanden geleden was SDB Groep blij om ‘learning’ toe te kunnen voegen aan het portfolio met de overname van The Competence Group (TCG). En nu kunnen we ons aanbod op het gebied van leren & ontwikkelen nog verder uitbreiden met de overname van CSS Breda

De twee organisaties integreren en worden samen de SDB Academy, zodat SDB Groep op innovatieve wijze kan bijdragen aan leren en ontwikkelen van zorgmedewerkers. Houdt onze updates in de gaten voor meer nieuws over de SDB Academy.

Wij zijn natuurlijk ook gewoon aan het werk om onze klanten te ondersteunen. Iedereen werkt thuis en afspraken doen we telefonisch om met videoverbinding. We zijn normaal bereikbaar op 070 357 0800.