Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Verantwoorde en passende zorg voor uw cliënten

Elektronisch Cliënten Dossier

Een Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) dat door bewaking van het zorgproces en tijdige signalering de basis vormt voor verantwoorde en passende zorg voor uw cliënten. Wij hebben de oplossing die daar bij past.

Ons ECD beschikt over een cliëntbasisregistratie en declaratiemodule voor zowel intra- als extramurale cliënten binnen de VVT en GZ sector.  Eenmalige registratie van gegevens is daarbij telkens het uitgangspunt.

Eenheid van taal, ondersteuning middels sjablonen en workflow, informatie laten zien daar waar nodig.  We doen er alles aan om de zorgverlener te ontzorgen en alleen bezig te laten zijn met de kerntaak: het leveren van optimale zorg.

Volledig digitaal dossier

Zorgverleners willen cliëntgericht en pragmatisch werken. Elektronisch registreren moet dat niet in de weg staan, maar juist bevorderen. Gebruiksvriendelijkheid staat om die reden voorop. Diverse classificatiesystemen (MIKZO, OMAHA, levensdomeinen) worden daarom optimaal ondersteund. Met oog voor het multidisciplinaire karakter van de zorg.

Bij de cliënt thuis, op de kamer, vanaf de werkplek, het dossier is overal op een veilige manier toegankelijk via verschillende devices zoals tablets, smartphones, chromebooks en PC. Zo kunt u waar dan ook de informatie die benodigd is opvragen. Een zorgverlener wordt bijvoorbeeld aan het begin van de dienst geïnformeerd door het systeem. Alles bij de hand, compact en overzichtelijk.

 

Procesondersteuning administratie

Het administratieve proces wordt in het ECD volledig ondersteund. Met koppelingen naar partijen waar u zaken mee doet zoals gemeentes en verzekeraars. Via diverse overzichten en dashboards wordt het proces bewaakt en waar nodig bijgestuurd.

 

De planningssoftware ondersteunt het complexe planningsproces in de thuiszorg op zowel operationeel als tactisch niveau. Op die manier wordt de dagelijkse planningspuzzel aanzienlijk minder tijdrovend. De software helpt om het (zorg)logistieke proces onder controle te krijgen en ondersteuning te bieden bij het leveren van persoonsgerichte zorg.

 

In contact met cliënt & mantelzorger

24/7 toegang tot het persoonlijke dossier van cliënten. Met deze actuele data bent u volledig in regie. Deze informatie is relevant voor uw cliënten en familie.

Via het cliëntportaal kunnen cliënt, mantelzorger en zorginstelling namelijk op een toegankelijke en veilige manier gegevens met elkaar delen. Wist u dat het zorgplan digitaal kan worden ondertekend?

De laagdrempelige toegang voor cliënten en mantelzorgers tot actuele (zorg)gegevens vergroot de betrokkenheid bij de zorgverlening en verbetert zo de kwaliteit van de zorg.

Wat een waardering hebben wij voor alle zorgverleners die nu zo ongelooflijk onmisbaar zijn. Wat heeft Nederland jullie hard nodig! Dank jullie allemaal.

En om eraan bij te dragen dat support aan zorginstellingen goed doorloopt, hebben wij vroeg maatregelen genomen om verspreiding tegen te gaan en er zeker van te zijn dat onze mensen jullie mensen goed kunnen blijven steunen. Wij zijn allemaal beschikbaar vanuit huis en steunen jullie door dik en dun.  Onze helpdesk medewerkers en consultants staan voor u klaar.

We zijn normaal bereikbaar op 070-3570800

Lees meer

Wij zijn natuurlijk ook gewoon aan het werk om onze klanten te ondersteunen. Iedereen werkt thuis en afspraken doen we telefonisch om met videoverbinding. We zijn normaal bereikbaar op 070 357 0800.