Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support op maat: Professionele support medewerkers met hart voor de zorg

Wij bieden professioneel support met ervaren medewerkers met kennis van de applicatie. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen u ook helpen via e-mail en het Klantenportaal dat u 24/7 kunt raadplegen.

 

Technisch support
Met Technisch Support garanderen wij 24/7 service voor uw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kunt u te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

 

Premium support
Wanneer u een Premium Support contract afsluit, ontvangt u bovenop onze standaard support extra diensten en services.

– Vaste supporter die precies de situatie van uw organisatie kent
– Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd
– Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor uw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining)
– Verzekerd van optimaal gebruik van onze software