Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support op maat: Professionele support medewerkers met hart voor de zorg

Wij bieden professioneel support met ervaren medewerkers met kennis van de applicatie. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen u ook helpen via e-mail en het Klantenportaal dat u 24/7 kunt raadplegen.

 

Technisch support
Met Technisch Support garanderen wij 24/7 service voor uw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kunt u te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

 

Premium support
Wanneer u een Premium Support contract afsluit, ontvangt u bovenop onze standaard support extra diensten en services.

– Vaste supporter die precies de situatie van uw organisatie kent
– Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd
– Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor uw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining)
– Verzekerd van optimaal gebruik van onze software

Nieuwe naam

Met trots introduceren wij onze nieuwe naam: SDB Groep! SDB Groep is de nieuwe naam voor SDB Ayton, Cormel en Reports.

Lees verder

Al jarenlang is SDB bekend om de innovatieve en betrouwbare oplossingen voor de zorg. In de zorgmarkt is aantrekkelijk werkgeverschap, gebruiksvriendelijke software en verminderde administratieve lasten cruciaal. Met de recente aanvullingen op ons portfolio kunnen wij als enige in de zorgmarkt een volledig portfolio bieden van geïntegreerde software oplossingen die de zorg vernieuwen. We gaan dan ook als één bedrijf verder onder de naam SDB Groep.