Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support op maat: Professionele support medewerkers met hart voor de zorg

Wij bieden professioneel support met ervaren medewerkers met kennis van de applicatie. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen u ook helpen via e-mail en het Klantenportaal dat u 24/7 kunt raadplegen.

 

Technisch support
Met Technisch Support garanderen wij 24/7 service voor uw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kunt u te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

 

Premium support
Wanneer u een Premium Support contract afsluit, ontvangt u bovenop onze standaard support extra diensten en services.

– Vaste supporter die precies de situatie van uw organisatie kent
– Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd
– Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor uw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining)
– Verzekerd van optimaal gebruik van onze software

SDB Groep neemt CSS over en lanceert de SDB Academy

Een paar maanden geleden was SDB Groep blij om ‘learning’ toe te kunnen voegen aan het portfolio met de overname van The Competence Group (TCG). En nu kunnen we ons aanbod op het gebied van leren & ontwikkelen nog verder uitbreiden met de overname van CSS Breda

De twee organisaties integreren en worden samen de SDB Academy, zodat SDB Groep op innovatieve wijze kan bijdragen aan leren en ontwikkelen van zorgmedewerkers. Houdt onze updates in de gaten voor meer nieuws over de SDB Academy.

Wij zijn natuurlijk ook gewoon aan het werk om onze klanten te ondersteunen. Iedereen werkt thuis en afspraken doen we telefonisch om met videoverbinding. We zijn normaal bereikbaar op 070 357 0800.