Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support op maat: Professionele support medewerkers met hart voor de zorg

Wij bieden professioneel support met ervaren medewerkers met kennis van de applicatie. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen u ook helpen via e-mail en het Klantenportaal dat u 24/7 kunt raadplegen.

 

Technisch support
Met Technisch Support garanderen wij 24/7 service voor uw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kunt u te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

 

Premium support
Wanneer u een Premium Support contract afsluit, ontvangt u bovenop onze standaard support extra diensten en services.

– Vaste supporter die precies de situatie van uw organisatie kent
– Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd
– Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor uw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining)
– Verzekerd van optimaal gebruik van onze software

SDB Groep levert nu ook E-Learning voor de zorg

The Competence Group – specialist in E-learning voor de zorg – is onderdeel van SDB Groep geworden.

Lees verder

Met de overname van de Competence Group kan SDB Groep een volledig portfolio van geïntegreerde oplossingen bieden aan zorginstellingen. Het geïntegreerde aanbod van Analytics, ECD, Planning, HR en Salaris software wordt nu aangevuld met E-learning oplossingen. The Competence Group ontwikkelt E-learning voor de zorg en levert daarbij ook het bijbehorende platform en diensten.

 

Lees verder…