Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support op maat: Professionele support medewerkers met hart voor de zorg

Wij bieden professioneel support met ervaren medewerkers met kennis van de applicatie. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen u ook helpen via e-mail en het Klantenportaal dat u 24/7 kunt raadplegen.

 

Technisch support
Met Technisch Support garanderen wij 24/7 service voor uw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kunt u te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

 

Premium support
Wanneer u een Premium Support contract afsluit, ontvangt u bovenop onze standaard support extra diensten en services.

– Vaste supporter die precies de situatie van uw organisatie kent
– Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd
– Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor uw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining)
– Verzekerd van optimaal gebruik van onze software

Wat een waardering hebben wij voor alle zorgverleners die nu zo ongelooflijk onmisbaar zijn. Wat heeft Nederland jullie hard nodig! Dank jullie allemaal.

En om eraan bij te dragen dat support aan zorginstellingen goed doorloopt, hebben wij vroeg maatregelen genomen om verspreiding tegen te gaan en er zeker van te zijn dat onze mensen jullie mensen goed kunnen blijven steunen. Wij zijn allemaal beschikbaar vanuit huis en steunen jullie door dik en dun.  Onze helpdesk medewerkers en consultants staan voor u klaar.

We zijn normaal bereikbaar op 070-3570800

Lees meer

Wij zijn natuurlijk ook gewoon aan het werk om onze klanten te ondersteunen. Iedereen werkt thuis en afspraken doen we telefonisch om met videoverbinding. We zijn normaal bereikbaar op 070 357 0800.