Hallo Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Support op maat: Professionele support medewerkers met hart voor de zorg

Support

Wij bieden professionele support met ervaren medewerkers met kennis van de applicatie. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen je ook helpen via e-mail en het Klantenportaal dat je 24/7 kunt raadplegen.

Technisch en premium support

Technisch support
Met Technisch Support garanderen wij 24/7 service voor jouw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kun je te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

Premium support
Wanneer je een Premium Support contract afsluit, ontvang je bovenop onze standaard support extra diensten en services.

  • Vaste supporter die precies de situatie van jouw organisatie kent
  • Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd
  • Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor jouw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining)
  • Verzekerd van optimaal gebruik van onze software
Schrijf je in voor de gratis webinars

Vanuit SDB Groep organiseren we verschillende webinars zodat je in een vogelvlucht kennis kunt maken met onze verschillende oplossingen op het gebied van Planning, Learning, Analytics, Hr, Salaris en het Elektronisch Cliƫnten Dossier.

Lees hier meer