Ga naar de inhoud

Even voorstellen

Ik ben begonnen bij een Farmaceutisch bedrijf in de diergeneeskunde, vervolgens 5 jaar in Sri Lanka gewoond en gewerkt en bij terugkomst bij hetzelfde Farmaceutische bedrijf weer gaan werken maar toen bij de humane tak.  Door de jaren heen heb ik veel verschillende functies gehad, allemaal marketing en/of sales gerelateerd, en nu alweer enkele jaren als accountmanager bij de SDB Groep.

Dit vertelt Sophia over SDB Groep

Passie voor de zorg
Ik vind het leuk en belangrijk om bij de klant op de locatie te komen. Elk gesprek is weer anders en je weet van tevoren nooit hoe een gesprek precies gaat lopen. Dit maakt mijn werk uitdagend en afwisselend. Heel leuk om echt een relatie op te bouwen met de klant. Zo kan ik ze nog beter ontzorgen. Ik kom zo op veel verschillende plekken, zowel bij grote als bij kleinere organisaties.

Een ding wat de meeste mensen in de zorg met elkaar gemeen hebben is dat ze heel goed voor anderen zorgen, maar soms vergeten om voor zichzelf te zorgen. Onze oplossingen zijn dan ook echt gericht op de zorgmedewerker. Hoe kunnen we het hen zo makkelijk mogelijk maken. Ik vind het belangrijk om hierin mijn steentje bij te kunnen dragen. De zorg past dan ook goed bij mij. Hier voel ik mij thuis.

Veel kennis en kunde
Binnen de SDB Groep hebben wij veel kundige collega’s. Regelmatig hebben wij in de organisatie momenten waarbij nieuwe releases getoond worden aan elkaar. Hier worden de nieuwe ontwikkelingen op een leuke manier en met veel passie verteld. Het geeft zo een heel duidelijk beeld wat we te bieden hebben. Door de visuele en innovatieve manier van vertellen word ik altijd enthousiast.

Ik ervaar de SDB Groep als een diverse organisatie. We hebben heel veel verschillende kennisgebieden en expertises in huis. De ene collega is heel creatief en de ander heeft weer ontzettend veel technische kennis. Ik vind het daarnaast ook een hele vriendelijke cultuur. Iedereen is super benaderbaar en bereid elkaar te helpen. Voor mij is het belangrijk om goed met elkaar samen te werken.

In gesprek met de klant
Ik krijg een trots gevoel als ik de klant kan vertellen over de vele mogelijkheden die wij met onze producten kunnen bieden. In mijn werkveld zie ik bijvoorbeeld echt de toegevoegde waarde van de combinatie e-learning en (online) beeldend trainen met elkaar. Een ander mooi voorbeeld is de integratie van ons Leerplatform met onze andere oplossingen. Supermooi hoe onze producten elkaar aanvullen en om dit aan onze klanten te kunnen vertellen en te laten zien. Mijn gesprekken zijn hierdoor veel breder. Dat maakt het heel leuk.at werkt heel prettig en het wederzijdse vertrouwen is heel goed.