Ga naar de inhoud

Neem deel op 12 november aan het SDB HR & Salaris Webinar speciaal voor de kinderopvang.

Op 12 november 2020 organiseren wij een SDB HR & Salaris Webinar speciaal gericht op onze kinderopvang klanten.

Wij nemen u graag mee op de volgende onderwerpen:

  • Integratie SDB Planning (voorheen Aysist) met de contractadministratie in SDB HR & Salaris en de maandelijkse urenverwerking
  • Instroom en Werving &Selectie: “van sollicitant naar kandidaat naar nieuwe medewerker”
  • Digitaal ondertekenen
  • Ketenregelingondersteuning in SDB HR & Salaris en wet WAB-lage ww premie
  • Controle op VOG en andere documenten in het digitaal dossier
  • Zelf bouwen van overzichten medewerkers in-dienst, FTE, einddatum contract

Het wordt een sessie vol informatie over de functionaliteiten en we vertellen meer over onze SDB Suite. Met de SDB Suite bieden wij naast een oplossing voor planning, ook oplossingen voor HR & Salaris, Business Intelligence en Learning.

Terug naar blogartikelen